Instalacja gazowa a problemy z silnikiem

Lpg Or Liquefied Petroleum Gas Word On Black Block

Zasilanie gazowe pozwala odetchnąć portfelowi, ale nie daje pewności, czy po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów oszczędności nie zamienią się w poważne wydatki.

Istotnie niższa cena autogazu sprawia, że inwestycja w instalacje gazową może zwrócić się już po 10 000 km. Dlatego właśnie wielu kierowców decyduje się zostać klientami wyspecjalizowanych warsztatów, dokonujących niezbędnych przeróbek. Wizyta w warsztacie trwa najwyżej kilka godzin.

Czas leci, wizyty na stacji wciąż są dużo mniej dotkliwe niż przy tankowaniu benzyny. Ale nadchodzi moment, zazwyczaj po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, gdy stając na skrzyżowaniu stwierdzamy nierówną pracę silnika na biegu jałowym. Po przejechaniu kolejnych kilometrów silnik zaczyna co jakiś czas samoczynnie gasnąć. W końcu okazuje się, że uruchamianie samochodu staje się prawdziwym wyzwaniem.

Diagnoza w warsztacie jest krótka – problemy z głowicą. Jedynym wyjściem jest kosztowna naprawa. Nie każdy posiadacz auta z instalacją LPG podejmuje takie wyzwanie. Większość osób woli w takim momencie po prostu sprzedać samochód. Nie powinno więc dziwić, że tak wiele opinii o zasilaniu autogazem sprowadza się do typowej formułki „przejechałem na LPG kilkadziesiąt tysięcy i wszystko było w porządku”. Bo dopiero wtedy najczęściej zaczynają się problemy.

1 Komentarz on "Instalacja gazowa a problemy z silnikiem"

  1. Proponuję niektórym więcej rozwagi. Czasami warto
    przemyśleć niektóre kwestie, zanim podejmie się odpowiednie działania.

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny.